سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهدید یکی دیگر از نشریات فرانسوی؛

این بار با "تبر" سر روزنامه نگاران را قطع می کنیم!

یکی دیگر از نشریات فرانسوی اعلام کرد تهدیدی را مبنی بر قتل خبرنگاران حاضر در دفتر نشریه دریافت کرده است .

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ نشریه فکاهی " کانارد اینچین " فرانسه در وب سایت خود اعلام کرد : پس از حادثه حمله تروریستی به دفتر " شارلی ابدو " تهدیدی را دریافت کرده که در آن افراد تهدیدکننده تهدید کرده اند که خبرنگارانی را که در دفتر مجله کار می کنند خواهند کشت اما نه به سبکی که خبرنگاران " شارلی ابدو " و با کلاشینکف کشته شدند ، بلکه با تبر سر آنها را قطع خواهند کرد . 

در پیامی که به نوشته وب سایت " کانارد اینچین " ، روز بعد از حادثه " شارلی ابدو " دریافت شده ، آمده : اکنون نوبت شماست . اما شما را با کلاشینکف و آنگونه که همکارانتان را در " شارلی ابدو " کشتیم ، نخواهیم کشت . قتل شما با استفاده از تبر خواهد بود . 

بر اساس اظهارات  مسئولین این نشریه ، از زمان دریافت چنین تهدیدی نظارت و نگهبانی نیروهای امنیتی از دفتر مجله افزایش یافته است و پلیس نیز در حال انجام تحقیقات لازم در این زمینه است . 

گفتنی است دفتر نشریه فکاهی " شارلی ابدو " در روز چهارشنبه 7 ژانویه توسط سه فرد مسلح که چهره های خود را پوشانده بودند مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن 12 تن از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست های این نشریه کشته شدند . سردبیر مجله و همچنین دو نیروی پلیس نیز در میان این کشته شدگان قرار دارند . 

پیش از این حمله ، " شارلی ابدو " کاریکاتوری از " ابوبکر البغدادی " سرکرده گروه تروریستی داعش را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود . 




انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حبیب
۰۴:۳۸ ۲۵ دی ۱۳۹۳
کلانتر و دزد دستشون تو یه کاسه است .
جوانفکر
۰۴:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۳
اگه واقعا فرانسه امنیت نداره نتانیاهو مارموز رفته اونجا چیکار ؟
حسین
۰۴:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۳
دولت بی غیرت فرانسه به خاطر اهداف پلید صهیونیست مردم خوش رو به کشتن می ده... احمق پلید
عبدی
۰۴:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۳
یارو می خواست در مسجد هرزگی کنه دید نمیشه گفت همه بریم خونه ما اونجا از مومن و مسجدی خبری نیست .... ((ای فرانسه حیله گر ))