سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت شناسایی ظرفیت‌های جامعه هدف بنیاد شهید برای ورود به بازار کار

مدیر کل بنیاد شهید استان تهران گفت: در نظر داریم با شناسایی نقاط قوت جامعه هدف خود از ظرفیت‌های آنها در اقتصاد و بازار کار استفاده کنیم.

حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این نهاد در زمینه فراهم سازی بستر اشتغال برای جامعه هدف این بنیاد اظهارکرد: در راستای اشتغالزایی برای خانوده شهدا و جامعه ایثارگران در این بنیاد بحث توانمند‌سازی و آموزش و پرورش به منظور ورود به بازار کار مطرح است که در این مسیر آنچه بیش از هر چیز دیگری مورد نیاز است داشتن باور و اعتقاد قلبی است.

وی در ادامه با تأکید بر اجرای اقتصاد دانش بنیان در بخش‌های مختلف جامعه و نقش موثر آن در بهبود فضای کسب و کار افزود: اقتصاد دانش‌بنیان اقتصادی است که در آن دانش و توانایی افراد جامعه شناسایی و مورد بهره برداری در جایگاه مناسب قرار می‌گیرد و ما نیز قصد داریم تا با شناسایی نقاط قوت جامعه هدف خود از ظرفیت آنها در اقتصاد کشور و بازار کار بهره گیریم.

مدیر کل بنیاد شهید استان تهران خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و توانمندسازی جامعه هدف بنیاد شهید این افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف بازار کار مشغول شوند و با حمایت‌های لازم زمینه اشتغال برای سایر افراد را فراهم کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.