سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوروش:

2 بازی تدارکاتی با پیکان و نیروی زمینی در تهران انجام می‌دهیم/ چند بازیکن ما استحاق حضور در تیم ملی را داشتند

سرپرست فوتبال سپاهان گفت: ما روز جمعه به تهران می‌آییم و دو بازی تدارکاتی با تیمهای پیکان و نیروی زمینی در تهران انجام می‌دهیم.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق برنامه یک بازی تدارکاتی با پیکان روز دوشنبه انجام می‌دهیم و روز سه شنبه هم با نیروی زمینی بازی می‌کنیم و بعد از این بازی به اصفهان باز می‌گردیم.

خوروش در ادامه عنوان کرد: ما بعد از اردوی چهار، پنج روزه در تهران به اصفهان باز می‌گردیم و تمریناتمان را در اصفهان پیگیری می‌کنیم.

وی درباره درخشش وریا غفوری و حاج صفی بازیکنان سپاهان در تیم ملی گفت: از اینکه بازیکنان ما نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی دارند خوشحال هستم. بازیکنان دیگر ما هم هم‌سطح وریا غفوری و حاج صفی هستند. اما کی‌روش آنها را به تیم ملی دعوت نکرد. به هر حال بازیکنانی همچون خلعتبری، عقیلی، رحمان احمدی و شریفی استحاق حضور در تیم ملی را داشتند اما به تیم ملی دعوت نشدند.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل قطر در جام ملتهای آسیا تصریح کرد: تیم ملی ایران نسبت به قطر قدرتمندتر است و آرزوی پیروزی تیم ملی ایران در این بازی را دارد.

وی در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر خاطر نشان کرد: هیچ جای در دنیا لیگشان را 50 روز تعطیل نمی‌کنند اما در ایران اینکار را انجام می‌دهند. به هر حال برای آماده سازی تیم ملی لیگ 50 روز تعطیل شد اما بازی‌های تدارکاتی محدودی تیم ملی برگزار کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.