سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرخانه نظام پیشنهادات منطقه 5 فعال شد

معاون امور مالی و اداری منطقه و دبیر کمیته اجرایی نظام پیشنهادات از فعال شدن دبیرخانه نظام پیشنهادات منطقه 5 خبر داد.

رحیم رمضانی پور معاون امور مالی و اداری شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بهره گیری از ایده های موثر در بهبود وضعیت سازمانی اظهار کرد: اولین جلسه کمیته اجرایی نظام پیشنهادات منطقه به منظور ایجاد فضای مناسب در جلب مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم گیری ها و پدید آوردند فضای مناسب برای شکوفا کردن فضای مناسب در جلب مشارکت  کارکنان و افزایش میزان تعلق و دلبستگی آنان به محیط تشکیک و تصمیماتی جهت مشارکت هر چه بیشتر همکاران در ارائه پیشنهاد، رسیدگی به پیشنهادات ارسالی و برگزاری مستمر جلسات اتخاذ شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: کمیته اجرایی نظام پیشنهادات منطقه با شکل گیری 8 کارگروه تخصصی مرتبط با حوزه های منطقه به شکل تخصصی تر به بررسی پیشنهادات ارسالی در سامانه نظام پیشنهادات رسیدگی و نتایج حاصله  از طریق دبیرخانه این کمیته به اطلاع پیشنهاد دهندگان می رسد.
 
رمضانی بیان کرد: با اجرای این روش ها بستر مناسب برای پویایی تفکر کارکنان و ارتقای کارایی و اثر بخشی بیشتر سازمان فراهم می شود.
 
وی ادامه داد: پیشنهادات با قابلیت منطقه ای جهت اجرا به مبادی زیر بط ارسال و آن دسته از پیشنهاداتی که فرا سازمانی باشد جهت بررسی به کمیته عالی نظام پیشنهادات شهرداری تهران ارسال می شود.
 
معاون امور مالی و اداری منطقه در پایان گفت: براساس آیین نامه جدید نظام پیشنهادها، پیشنهادات ارائه شده توسط اعضای کارگروه‌ها بررسی کارشناسی خواهد شد و پس از امتیاز دهی و ارائه نظر کارگروه‌های تخصصی جهت هویت نهایی به کمیته اجرایی ارسال می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، کمیته ، اجرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد جمشیدی
۱۴:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۴
سلام درخواستم در مورد میدان میوه و تره بار بهار شمالی واقع در انتهای بلوار فردوس غرب که با توجه به تمرکز جمعیت در این منطقه و نداشتن کشش ترافیکی و نبودن افسر راهنمایی و رانندگی و به تبع آن دوبله پارک کردن خودرو ها است.لطفا در مورد جابجایی میدان یا هماهنگی با راهنمایی و رانندگی اقدام شود.انشا الله که این سایت واقعا برای نمایش نباشد و خروجی موفق آن را ببینیم.ممنون