سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

مانور اطفاء حریق با هدف آمادگی شهروندان در سطح منطقه 8 برگزار می‌شود

رئیس ستاد مدیریت بحران از برگزاری مانور اطفاء حریق با هدف آمادگی شهروندان و دانش آموزان در سطح منطقه 8 خبر داد.

اکبر صادق بیگی، رئیس ستاد مدیریت و بحران شهرداری منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور اطفاء حریق و تخلیه امن در شهر تهران اظهار کرد: این مانور با هدف آمادگی شهروندان به خصوص دانش آموزان مدارس در سطح محدوده، نسبت به پناه گرفتن در زمان حادثه برگزار می‌شود.

وی افزود: مانور، با حضور آتش نشانی و جمعی از مردم در محله‌ی کرمان برگزار می‌شود و دانش آموزان به صورت تئوری و عملی با نحوه‌ی مواجهه با آتش و تخلیه امن آشنا می‌شوند.

صادق بیگی با اشاره به اینکه اعضای گروه دوام در منطقه 8 امسال افزایش یافته است، افزود: گروه دوام در محلات منطقه 8 حضور دارند و آموزش آمادگی در برابر زلزله به مدارس سطح منطقه از اولویت‌های برنامه‌ی ستاد مدیریت بحران است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه 8 برای روزهای بحرانی در بخش آمادگی، پیشگیری و مقابله فعالیت‌های زیادی دارد که بیشتر فعالیت‌ها با همکاری سازمان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در هر محله تعدادی از شهروندان برای گروه دوام داوطلب می‌شوند و بعد از‌ آن آموزش به لوازم شخصی و گروهی تجهیز می‌شوند.

صادق بیگی در پایان بیان کرد: گروه‌های دوام به دنبال وقوع بحران، وارد عملیات شده و نیروهای امداد و نجات را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.