سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دردسر گفتگو با بازیکنان ممنوعه؛

قلعه نویی ارتباط با برخی افراد را ممنوع کرده است؟!

استقلال همچنان در کیش مشغول آماده سازی است و این در حالی است که ارتباط برخی بازیکنان با اعضای دیگر تیمها دردسر ساز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلالی‌ها در حالی تمرینات خود را در کیش دنبال می کنند که این تیم در این اردو با مشکلات و حواشی بسیار زیادی روبرو شده است و این موضوع برای آبی ها دردسرهای بسیاری را به همراه داشته است.

گفتنی است قلعه نویی با برخی بازیکنان تیم پیکان که از ابتدا همراه استقلال است دچار مشکلات فراوان شده و حتی رابطه ای نیز ما بین آنها وجود ندارد اما این در حالی است که برخی بازیکنان تیم استقلال دوستی زیادی با این بازیکنان در تیم پیکان دارند و این موضوع شرایط را برای دو تیم تغییر داده است.

شایان ذکر است استقلال در کیش با حواشی روبرو شده و این موضوع تا جایی پیش رفته که شایعه شده است قلعه نویی ارتباط بازیکنانش را با نفراتی مانند رحمتی و اکبرپور تحت کنترل دارد و حتی اعلام کرده است که بازیکنان استقلال نباید با این بازیکنان ارتباطی داشته باشند زیرا باعث ایجاد حاشیه در تیم می شود و استقلال وارد حاشیه می شود و این موضوع تمام زحمات تیمی را بر باد می دهد زیرا استقلالی‌ها معتقدند مشکلات ما بین طرفین تمام شدنی نیست و این بازیکنان برای استقلال حاشیه سازی می کنند تا قلعه نویی را دچار مشکل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، قلعه نویی ، کیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.