سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی:

فعالیت‌های بانک کشاورزی منطقی و قوی است

اسماعیل نیا گفت: فعالیت بانک کشاورزی در ارتباط با راه‌اندازی طرح‌های نوین و متناسب کشاورزی روز دنیا، در روستاها و شهرها در مقایسه بانک‌های دیگر بیشتر است و در این خصوص منطقی و قوی‌تر عمل می‌کند.

صمد اسماعیل نیا نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت بانک کشاورزی در این حوزه گفت: فعالیت بانک کشاورزی در ارتباط با راه‌اندازی طرح‌های نوین و متناسب کشاورزی روز دنیا، در روستاها و شهرها در مقایسه بانک‌های دیگر بیشتر است و در این خصوص منطقی و قوی‌تر عمل می‌کند، به عنوان مثال میتوان از فعالیت و طرح‌های این بانک به صورت پایلوت در  شهرستان کاشمر اشاره داشت.

وی افزود: البته توجه به این نکته ضروری است که این بانک با  یکسری مشکلات، از جمله وثیقه کشاورزان ، مطالبات و ...  رو به رو است که نیاز به رسیدگی دارد و از طرفی باید روال روابط بانک کشاورزی بین جهاد کشاورزی و مردم، کشاورزان اصلاح شود.

 اسماعیل نیا تصریح کرد: بانک کشاورزی نسبت به دیگر بانک‌ها خدماتی را به کشاورزان ارائه داده که قابل تقدیر است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به کار و حمایت بیشتری دارد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان گفت: در مجموع بانک کشاورزی به عنوان بانکی است که بیشترین خدمات را به کشاورزان و روستاییان ارائه می‌کند. 

لازم به ذکر است پیش از این دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي طی جلسه ای با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اين بانك تمام ابزار هاي لازم براي حمايت از بخش كشاورزي را به كار گرفته و بيشترين توان خود را صرف تجهيز منابع براي توسعه اين بخش كرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، کشاورزی ، کاشمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.