سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال با طالب‌لو استارت می زند؛

نیمکت تیم ملی به ضرر فروزان!

اعضای تیم استقلال در حال آماده سازی برای نیم فصل جدید هستند و عنوان شده که این تیم بازیها را با حضور طالب‌لو در دروازه آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال از فروزان رضایت نداشتند و به همین دلیل در صدد این برآمدند که یک گلر دیگر را جذب کنند و این موضوع عاملی شد که داستان بحث طالب‌لو در این تیم عنوان شود اما این در حالی است که این دروازه بان با اوضاع خاص و در حالیکه رضایتنامه نداشت به استقلال آمد و با این تیم قرار داد امضا کرد.

گفتنی است؛ استقلال به دنبال یک تحول است و مربیان این تیم قصد دارند اوضاع را برای استقلال تغییر دهند زیرا این تیم در درون دروازه با مشکل روبروست و این در حالی است که قلعه نویی قصد دارد مشکلات و ایرادات تیم را برای نیم فصل دوم حل و فصل کند و در این رابطه بحث دروازه بان مطرح شد و استقلال اوضاع را برای بازگشت طالب‌لو مهیا کرد.

شایان ذکر است استقلالی‌ها قصد دارند در نیم فصل دوم گلهای کمتری را دریافت کنند و به همین منظور قصد دارند از طالب‌لو درون دروازه تیم استفاده کنند و این اتفاق قرار است در بازی اول تیم استقلال در لیگ رخ دهد.

گفته می شود فروزان زمانی که به تیم ملی دعوت شد با اوضاع خاصی روبرو شد و تصور داشت که در تیم ملی به میدان می رود اما این طور نشد و فروزان نیمکت نشین است و این مسئله به ضرر این بازیکن تمام شد و وی حضور درون دروازه استقلال را نیز از دست داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طالب لو ، فروزان ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.