سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از حمله نیروهای امنیتی لبنان به زندان رومیه؛

جبهه‌النصره: لبنان، خبرهای عجیبی درباره سرنوشت اسرای جنگی نزد ما خواهد شنید

پس از حمله نیروهای امنیتی به زندان رومیه لبنان و بازرسی آن، جبهه‌النصره تهدید به انجام اقداماتی علیه سرباز های لبنانی به گروگان گرفته شده نزد خود کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شکه اسکای نیوز، گروه تروریستی "جبهه النصره" وابسته به القاعده امروز دوشنبه پس از حمله نیروهای امنیتی لبنان به بندی که در آن نیروهای رادیکالی در زندان رومیه لبنان زندانی هستند، تهدید کرد که اقداماتی را علیه سربازان لبنانی به گروگان گرفته به انجام خواهد رساند.

جبهه النصره در حساب توئیتر خود اعلام کرد: در نتیجه وخامت امنیتی لبنان بزودی خبرهای عجیبی درباره سرنوشت اسرای جنگی نزد ما خواهد شنید؛ منتظر باشید.

گفتنی است، نیروهای امنیتی لبنان پس از اعلام ارتباط میان برخی زندانیان زندان رومیه با نیروهای تروریستی که اقدام به دو انفجار انتحاری در منطقه جبل محسن شهر طرابلس کردند، اقدام به حمله و بازرسی در این زندان نمودند.

برخی منابع امنیتی اعلام کردند که زندانیان زندان رومیه پس از اقدام نیروهای امنیتی لبنان، اقدام به سوزاندن رختخواب‌های زندان در اعتراض به این اقدام نیروهای امنیتی که به دنبال وسائل ممنوع در ساختمان بند"ب" زندان رومیه بودند، کردند.

زندان رومیه که برای زندانی کردن 1500 زندانی طراحی شده است هم اکنون دارای 3700 زندانی است و زندانیان در این زندان با استفاده از تلفن های همراه اقدام به تماس با بیرون از زندان می کنند.

منابع امنیتی گفته‌اند که برخی از زندانیان هم چنان پس از زندانی شدن، در حملاتی که علیه دولت در خارج از زندان صورت می‌گیرد ارتباط دارند.

گفتنی است، که در دو انفجار تروریستی که یک کافه را در منطقه جبل محسن در شرق شهر طرابلس لبنان روز شنبه هدف قرار داده بود 9 تن کشته شدند.

جبهه النصره پس از این حملات در توئیتر خود اعلام کرد که مسئولیت این حملات را برعهده می‌گیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حزب الله
۱۵:۲۱ ۲۲ دی ۱۳۹۳
لعنت خدا بر نسل یزید وشمر یعنی جبهه النصره شما ازابن ملجم هم شقی تر هستید. منافقین بدتر ازکفار.