به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزاد خلفی ضمن بیان این مطلب افزود: در دنیای امروز شهر، شهروند و رسانه اضلاع مثلث مدیریت شهری را تشکیل می دهند. از این رو، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صدد است تا با برگزاری سلسله نشست های شهر، شهروند و رسانه طی 15 هفته متوالی موضوعات مهم شهری همچون آلودگی هوا، پسماند و تفکیک زباله از مبدا، حمل و نقل عمومی و فرهنگ تردد را با حضور مدیران شهری، اصحاب رسانه، استادان علوم ارتباطات و کارشناسان حوزه شهری به بحث و بررسی بگذارد.
وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این نشست خاطر نشان کرد: بهره گیری از نظرات کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه به همراه جلب مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های مدیریت شهری از مهم ترین اهداف برگزاری نشست شهر، شهروند و رسانه است زیرا مدیریت شهری به تنهایی و بدون مشارکت شهروندان و رسانه ها قادر به پیاده سازی الگوهای مطلوب زیست شهری نخواهد بود.
انتهای پیام/