سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دعوت از نیروهای معتدل اصولگرا برای شرکت در کنگره حزب مردمی اصلاحات

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: از تمامی جریانات فکری اصلاح طلبان معتدل و حتی از نیروهای معتدل و میانه‌روی اصولگرا نیز برای شرکت در این کنگره دعوت کرده‌ایم.

"محمدزارع فومنی" دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کنگره سراسری حزب متبوعش گفت: همه گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی وابسته به جریانات اصلاح طلب دعوت شده‌اند که در این کنگره شرکت کنند، از رئیس شورای هماهنگی گرفته تا  جبهه‌های مختلف جریان اصلاحات.
 
وی در ادامه افزود: از برخی نمایندگان مجلس، نمایندگان ادوار و سیاسیون اصلاح طلب و از تمامی جریانات فکری اصلاح طلبان معتدل دعوت به عمل آمده است، ما حتی از نیروهای معتدل میانه‌روی اصولگرا نیز برای شرکت در این کنگره دعوت کرده‌ایم.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در ارتباط با شعار و اهداف این کنگره گفت: شعار ما اتحاد، اعتدال و اعتماد است، از این‌رو از تمامی دفاتر استانی نیز برای حضور در این کنگره دعوت به عمل‌ آمده است.
 
فومنی در پایان خاطر نشان کرد: در این کنگره بحث‌های انتخاباتی مفصلی داریم و ان‌شاء الله به یک جمع‌بندی خواهیم رسید  تا برای انتخابات آتی مجلس یک هماهنگی کامل را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کنگره ، اصلاحات ، مجلس ، دهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.