سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار تاریخ برای میثاق/بازیکن اخراجی خوراکچی، این بار از تیم لک جداشد

محسن کبیریان بازیکن تیم فوتسال میثاق تهران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه جدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم فوتسال میثاق تهران در فصل جاری به دلیل شروع دیرهنگام فعالیت در بازار نقل و انتقالات، با مشکل کمبود بازیکن مواجه بوده است. به طوری که در بسیاری از بازی ها ۶ الی ۷ بازیکن کل دارایی لک در تیم میثاق بودند.
 
این تعداد بازیکن اندک مشکلاتی فراتر از این را برای این تیم ایجاد کرده بود و گاه و بی گاه خبرهایی از تهدید بازیکنان از حضور در بازی های مختلف به گوش می رسید و به نظر می رسد که برخی بازیکنان با توجه به این مشکل عددی بازیکن، حس می کردند که با جدایی و یا تهدید می توانند به اهداف خود برسند. این اتفاقات در طول فصل موجب جدایی ظهیر کامیاب و فرید سهیلی شده بود تا دست رضا لک بیش از پیش بسته شود و در اکثر بازی ها تعداد بازیکنان این تیم به ده نفر هم نرسد.

 اما حالا با اضافه شدن مشکلات مالی به مشکلات عدیده این تیم، بار دیگر برخی بازیکنان ساز ناسازگاری کوک کرده و حرف از جدایی می زنند. در این بین محسن کبیریان یکی از بازیکنان قدیمی این تیم پیش از سفر به تبریز در جلسه با مدیرعامل باشگاه نسبت به عدم پرداخت دستمزدش اعتراض داشته که این اعتراضات کمی بالا گرفته و کبیریان در خواست رضایتنامه کرده است و به دلیل این مشکلی که بین او با مدیران باشگاه میثاق صورت گرفته از این تیم جدا شده است.
 
این جدایی در حالی اتفاق افتاده است که کبیریان فصل گذشته نیز با محمود خوراکچی به مشکل برخورد و از تیم میثاق کنار گذاشته شده بود. او در سال جدید در حالی از تیم میثاق جدا شد که در اکثر بازیها به میدان می رفت و مشکلی با کادر فنی تیم نداشت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، لک ، کبیریان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.