سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکمیته امداد ساوه:

"زنان "سرپرست خانوار ۷۰ درصد جمعیت نیازمند ساوه را تشکیل می‌دهند

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه گفت: زنان نیازمند شامل ۷۰ درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ساوه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،محمد محمودی ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت قمر بنی هاشم(ع) ساوه اظهار داشت: این مراکز نیکوکاری برای برطرف کردن فقر در جامعه با مشارکت مردم  نوع‌دوست ساوه تاسیس شده است در وجود مردم تفکرات خیرخواهانه به خوبی نهادینه شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با ایجاد و گسترش مراکز نیکوکاری توانسته است افراد نیازمند را شناسایی در این مراکز توانمندی‌های افراد را شناسایی و برای کمک به آنها تلاش کند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه تصریح کرد: شهرستان ساوه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از این ظرفیت‌ها می‌توان برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور را نام برد.

محمودی با اشاره به ظرفیت‌های ساوه گفت: با این وجود که ساوه ظرفیت‌های خوبی برای افزایش سطح درآمدزایی دارد ولی هنوز این شهرستان با جمعیتی فقیر و نیازمندان مواجه است وجمعیت نیازمند ساوه بسیار متفاوت هستند.

وی افزود: بیشترین جمعیت نیازمند ساوه زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست هستند که زنان نیازمند شامل 70 درصد جمعیت نیازمند شهرستان ساوه را تشکیل می‌دهند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه تصریح کرد: در بسیاری از نقاط کشور در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرها جمعیت نیازمند این مناطق را افرادی تشکیل می‌دهند که سالمند هستند و بیشترین آمار نیازمندان را دارند.

محمودی با اشاره به مشارکت مردم برای بر طرف کردن مردم نیازمند گفت: اگر پروژه فقرزدایی به خوبی در جامعه مدیریت نشود آثار و نتایج منفی را در جامعه برجای می‌گذارد وسبب آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: از راهکارها و روش‌های مناسبی که می‌تواند فقر را در جامعه ریشه‌کن یا تعداد آنها را کاهش دهد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است تا آنها نیز از فقر رهایی یابند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) حرکت خود را به سمت توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش آغاز کرده است.

/ انتهای پیام

منبع: تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.