سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل سازمان خصوصی سازی؛

بدهی های سرخابی ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: خریدار هر یک از این باشگاهها مالک برند و دارایی های آنها می شود و بدهی های سرخابی ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در خصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ، گفت: در جلسه دیروز هیات واگذاری قیمت 290 میلیارد تومانی برای هر یک از این دو باشگاه به تصویب رسید.
 
رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص قیمت گذاری سهام این دو تیم، افزود: این قیمت گذاری براساس برند و دارایی های موجود استقلال و پرسپولیس انجام شده است.
 
پوری حسینی اضافه کرد: در خصوص بدهی های این دو باشگاه نیز قرار است کمیته تسویه تشکیل شود تا نسبت به بررسی و تایید و پرداخت آنها اقدام کند.
 
رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص شرایط خریداران این دو باشگاه نیز گفت: متقاضیان خرید تنها می توانند مالک یکی از دو باشگاه استقلال یا پرسپولیس شوند، بعلاوه اینکه نباید مالک باشگاه دیگری باشند.
 
وی اضافه کرد: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت 40 درصد نقد و بقیه اقساط دو ساله واگذار می شود که جزئیات این واگذاری، تا پایان دی ماه آگهی خواهد شد و مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس هم در بهمن امسال برگزار می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.