سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کسی با این قیمت پا پیش نمی‌گذارد/جلسه‌ با عابدینی و هدایتی برای خرید سهام پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قیمت پایه 290 میلیارد تومان برای سهام سرخابی‌ها گفت: این قیمت خیلی سنگین است و با این شرایط کسی برای خرید جلو نمی‌آید.

علی پروین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان خصوصی سازی هر چه اساسی این قیمت را گذاشتند چرا که خیلی سنگین است و کسی با این شرایط برای خرید پا پیش نمی‌گذارد.
 
پروین در ادامه عنوان کرد: به نظرم مسئولان با گذاشتن این قیمت قصد دارند کاری کنند تا کسی برای خرید جلو نیاید تا دوباره این 2 باشگاه در دست دولت بماند.
 
وی درباره اینکه با این قیمت دوباره حاضر به خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس هستید یا نه تصریح کرد: به هر حال من به  همراه عابدینی و هدایتی قرار است فردا یا پس فردا جلسه‌ای بگذاریم و بررسی کنیم این رقم واقعیت دارد یا ندارد و بعد در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در مزایده شرکت کند باید 5 درصد از قیمت 290 میلیارد تومان را بپردازد یعنی حدود 15 میلیارد تومان را درون پاکت بگذارد‌ و در مزایده شرکت کند.
 
وی درباره اینکه 20 الی30 درصد از سهام سرخابی‌ها در اختیار پیشکسوتان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: گودرزی به ما پیشنهاد داد که شرکت پیشکسوتان ثبت کنیم و قرار است 20 تا 30 درصد مجانی در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد و پولی هم برای خرید سهام ندهند.
 
پروین عنوان کرد: در ابتدا قرار بود 150 میلیارد تومان به همراه ورزشگاه درفشی‌فر باشد و به غیر از این ورزشگاه 100 میلیارد تومان باشد اما هیچ کدام از این پیشنهادات نشد و قیمت پایه را 290 میلیون تومان گذاشتند.

پروین درباره اینکه گفته می‌شود که بدهی‌ها مربوط به 2 باشگاه است، عنوان کرد: به این صورت نیست چرا که خریدار همراه با بدهی باید امتیاز باشگاه را بخرد. به طور مثال مسئولان تخمین می‌زنند 50 تا 60 میلیارد تومان بدهی سرخابی‌ها است. آن وقت خریداران باید این بدهی‌ها را صاف کنند تا بتوانند امتیاز این 2 باشگاه را بخرند.

وی درباره‌ این مسئله که صورت‌های مالی سرخابی‌ها شفاف نیست، تصریح کرد: صورت‌های مالی این 2 باشگاه را هیچ کسی امضا نمی‌کند چرا که شفاف نیست. اگر هیئت مدیره امضا کند آن وقت بعدها دچار مشکل می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعید می‌دانم با این قیمت کسی حاضر شود سهام سرخابی‌ها را خریداری کند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.