سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزارت خارجه انگليس به اتباع این کشور درباره سفر به فرانسه

در پی وقوع چند حمله تروریستی در پاریس و زارت خارجه انگلیس درباره سفر جهانگردان به فرانسه هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه انگلیسی "دیلی میل "در گزارشی اعلام کرد، ‌وزارت خارجه انگلیس درباره سفر جهانگردان به فرانسه هشدار داد. 

 «سیمون کیبل» در تحلیلی برای این روزنامه انگلیسی نوشت: دفتر وزارت خارجه انگلیس، به جهانگردان این کشور که قصد سفر به پاریس دارند، توصیه کرده است، با توجه به تیراندازی‌های هفته پیش، در سفر به پاریس بسیار هوشیار باشند. 

در وب سایت وزارت خارجه انگلیس آمده است، تهدید بالایی از وجود تروریسم وجود دارد. 

ممکن است این اقدامات، حملات کور باشد. شما در حال حاضر باید بسیار محتاط باشید و توصیه‌های امنیتی صادر شده توسط مقامات فرانسه را جدی بگیرید. 

با وجود این تهدیدات، رئیس جهانگردی فرانسه اطمینان دارد که مسافران انگلیسی به سفر خود به پاریس ادامه خواهند داد و با این کار همبستگی خود را نشان می‌دهند. 

از سوی دیگر بخش جهانگردی انگلیس نیز هشدار داده است، جهانگردان باید محتاط باشند آن هم زمانی که هنوز سطح امنیتی این کشور در وضع هشدار قرار دارد. 

براساس گزارش مقامات جهانگردی فرانسه، تدابیر امنیتی در جاذبه‌های توریستی فرانسه تشدید شده است. 

وزیر جهانگردی فرانسه در بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، ابراز امیدواری کرد انگلیسی‌ها به سفر خود به فرانسه ادامه دهند. در این بیانیه آمده است، اجازه ندهید این حملات وحشتناک ما را شکست دهد. در ادامه این بیانیه آمده است، جهانگردان باید مسئولانه برخورد کنند و اقدامات احتیاطی در پیش گیرند و به توصیه‌های امنیتی مقامات فرانسه عمل کنند. وی تاکید کرد، تدابیری اندیشیده شده است که امنیت بازدیدکنندگان تضمین شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.