سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان شد؛

رشد 24 درصدی در کشفیات قاچاق کالا و ارز/ انهدام 449 باند قاچاق

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای سال تاکنون با رشد 24 درصدی در کشفیات قاچاق کالا و ارز روبرو بوده ایم.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سردار فتح‌اله زمانیان رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز یکشنبه 21 دی ماه در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: از عمده ترین اهداف این همایش بررسی ضعف‌ها و قوت‌های مبارزه طی سالهای گذشته و اجرای روش‌های جدید و تعیین خط مشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده، عنوان کرد: اقداماتی از قبیل کنترل مجرمین سابقه‌داری که طی سالهای گذشته دستگیر شدند، کنترل مصرف کنندگان سوخت و کسانی که در توزیع مصرف سوخت دخالت داشتند و همچنین در زمینه مقابله بر اساس وظیفه ذاتی اقداماتی را از ابتدای سال درباره بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون با رشد 24 درصدی ارزش کشفیات در قاچاق کالا و ارز روبرو بوده ایم که در این زمینه65 هزار و 826 پرونده در مورد قاچاق کالا و ارز و کشف 215 فقره پرونده کلان بالای 5 میلیارد ریالی و هزار و 565 فقره پرونده کلان یک میلیارد تا 5 میلیارد ریالی مواجه شدیم.

زمانیان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 449 باند قاچاق کالا و ارز که در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ داشتند دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی گردیدند.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
برچسب ها: کالا ، قاچاق ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.