سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هسلر: گروه سختی داریم ولی صعود دور از دسترس نیست

مربی تیم فوتبال پدیده گفت : تیم ملی ایران با تیم های سختی همگروه شده است اما امیدوارم تیم ایران صعود کند چرا که این مساله دور از دسترس نیست.

توماس هسلر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رقابت های جام ملت های آسیا 2015 اظهار داشت :شرکت در مسابقات آسیایی شانس بزرگی است که نصیب تیم ملی ایران شده چرا که حضور در این رقابت ها برای اکثر تیم ها ارزشمند است.

وی بیان کرد : رقابت های جام ملت های آسیا همانند جام ملت های اروپا از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و هر تیمی دوست دارد که در این رقابت ها شرکت نماید.

هسلر درباره قرار گرفتن تیم ملی ایران در گروه قطر ، امارات و بحرین افزود : تیم ملی ایران با تیم های سخت همگروه شده است اما امیدوارم که ایران صعود میکند چرا که این مساله دور از دسترس نیست.

وی درباره بازیکنان حاضر ایران در جام ملت های آسیا بیان کرد :همه بازیکنان ایران را نمی شناسم  و به همین خاطر نمیتوانم نظر خاصی بدهم ولی در کل به تیموریان و نکونام آشنایی بیشتری دارم چرا که این افراد در جام جهانی نیز حضور داشتند.
 
مربی تیم پدیده درباره بازی تیم ایران با بحرین عنوان کرد :در کل اولین بازی تیم ایران در مقابل بحرین را سخت توصیف میکنم اما به نظرم نتیجه این بازی  دو بر صفر به سود تیم ایران به پایان میرسد.
 
وی درباره اردوی کیش تیم پدیده افزود :اردوی کیش از لحاظ امکانات بسیار عالی بود و ما توانستیم که در این جزیره تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید تیم پدیده تصریح کرد : در حال حاضر درباره بازیکنان جدید تیم نمی توانم نظر بدهم ولی به نسبت عملکرد آنها در تمرینات اردوی کیش خوب بود و در آینده نیز بیشتر آنها را مورد ارزیابی قرار خواهم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.