سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان جام ستارگان پومسه معرفی شد

رقابت های لیگ پومسه جام ستارگان با قهرمانی تیم فرهنگ رازق پور تهران در خانه تکواندو فدراسیون به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان دومین دوره رقابت های لیگ برتر پومسه در مجموع بخش تیمی و انفرادی تیم رازق پور برای دومین سال پیاپی مقام نخست را از آن خود کرد، شهرداری نجف آباد دوم شد، شهرداری سمنان بر سکوی سوم ایستاد.

هفته هفتم و هشتم لیگ برتر پومسه جمعه برگزار شد که در بخش انفرادی رده سني 12 تا 14 سال سید علی موسي نیا زارع از هيات تكواندو گيلان، در رده سني 15 تا 17 سال کوروش بختیار از فرهنگ رازق پور تهران، در رده سني 18 تا 30 سال علی نادعلی از شهرداری نجف آباد، در رده سني 31 تا 40 سال علی سلمانی از شهرداری سمنان، در رده سني 41 تا 50 سال محمدتقی حاتمی از شهرداری نجف آباد، در رده سني 51 تا 60 سال حسینعلی نظری از فرهنگ رازق پور تهران و در رده سني 61 سال به بالا هدایت آریانفر از شهرداری نجف آبادعناوین نخست را از آن خود کردند.

اما در بخش تیمی این رقابت ها و در رده سني كمتر از 17 سال تیم های فرهنگ رازق پور تهران الف، در رده سني 18 تا 30 سال شهرداری نجف آباد الف و در رده سني بالاي ٣١ سال شهرداری سمنان مقام قهرمانی را بدست آوردند.

همچنین در پومسه ابداعی رده سني كمتر از 18 سال کوروش بختیار از فرهنگ رزاق پور تهران و در رده سني بالای 18 سال احسان کلاسنگیان از فرهنگ رازق پور تهران اول شدند.

در بخش بهترین های این لیگ هم قربان دلشاد از استان همدان به عنوان بهترین داور، مهدی قاسمی میر از شهرداری سمنان به عنوان بهترین سرپرست، حسینعلی نظری از باشگاه فرهنگ رازق پور به عنوان بهترین پومسه کار و مربی و هیئت فارس به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

در نهمین دوره لیگ دسته اول جام نشاط، که به طور همزمان برگزار و پایان یافت نیز در مجموع مسابقات تیمی و انفرادی، تیم راهیان تهران برسکوی نخست ایستاد، موسسه قلعه افشاریان طلوع خوزستان نایب قهرمان شد و شهرداری نجف آباد مقام سوم را بدست آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، پومسه ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.