سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرآبیان: نوع اجرای لیگ شیرجه امسال بی سابقه بود

قائم میرآبیان ناظر فنی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور گفت: مسابقات امسال را از هیچ نظری نمی‌توان با رقابت‌های سنوات قبل مقایسه کرد.

قائم میرآبیان ناظر فنی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات باشگاهی شیرجه 10 تیم حضور داشتند،‌این تعداد تیم‌های شرکت کننده با سایر سنوات قابل مقایسه نیست می توان گفت یکی از بهترین میزبانی‌های چند سال اخیر شیرجه را شاهد بودیم.

وی گفت: مسابقات در سه رشته تخته یک متر، تخته سه متر و سکو برگزار شد و من به عنوان مربی در این مسابقات تیم نفت تهران را هدایت کردم این پیکارها هیچ مشکل فنی از نظر قضاوت و سخت افزاری وجود نداشت و عوامل اجرایی طبق استانداردهای موجود و آخرین قوانین بین‌المللی انجام شد.

وی یادآور شد: حضور جوانان شیرجه رو در این مسابقات بسیار پررنگ بود. با توجه به این که تیم ملی از حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون محروم شد تا حدودی بسیار رفت و افت در شیرجه کشور حاکم شد ولی خوشبختانه با مدیریت صحیح فدراسیونی‌ها این مسابقات به بهترین نحو اجرا و انگیزه‌ی جدیدی به شیرجه روها داده شد. به طوری که پیش بیینی می‌شود در مرحله مسابقات لیگ شیرجه سطح کیفی رقابت‌ها توجهی همراه شود.

ناظر فنی مسابقات لیگ شیرجه باشگاههای کشور در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در مسابقات امسال حضور قدرتمند چند شیرجه رو جوان از استان‌های مختلف کشور بود.
آن‌ها با ارائه بهترین برنامه‌های خود توانستند برای دیگر ورزشکاران حاضر در استخر انگیزه سازی کنند.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.