سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی: تغییراتی تازه در ترکیب تیم نیروی زمینی خواهیم داشت

تیم فوتبال نیروی زمینی که در نیم فصل اول توانست چند هفته ای صدر جدول را از آن خود کند با مشکلاتی که برای بازیکنان سرباز بوجود آمد، در هفته های پایانی نیم فصل اول به رتبه ششم رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید فرهادی سرپرست تیم نیروی زمینی از عملکرد  تیم در نیم فصل اول گفت: ابطال مجوز بازی فوتبالیست های سرباز باعث شد تا تیم ما در هفته های پایانی نیم فصل اول کمی دچار مشکل شود و از از طرفی تعداد مصدومان ما هم به هفت نفر رسید، تمام اینها در حالی بود که لیست ما کلا دارای بیست بازیکن بود. 

فرهادی درمورد تغییرات جدید در نیم فصل دوم گفت: ما شش بازیکن جدید را از تیم های صاحب نام دعوت کرده ایم که هم اکنون در تست ها شرکت می کنند و در حال ارزیابی آنها هستیم که بزودی به ترکیب نیروی زمینی اضافه خواهند شد، خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم آمادگی لازم را پیدا کرده اند و نیمکت مان برای نیم فصل دوم از شرایط خوبی برخوردار است.

سرپرست تیم نیروی زمینی همچنین افزود: امسال اقدامات بی نظیری در تیم انجام داده ایم که بازیکنان هیچگونه مشکلی بابت خدمت وظیفه عمومی نداشته باشند و از فشار روانی آنها در این باره کاسته شود تا بتوانند فقط روی مسابقات تمرکز کنند.

وی در پایان با تشکر از زحمات  مدیر عامل باشگاه، ابراز امیدواری کرد که این تیم امسال نتایج خوبی کسب می کند و جزو چهار تیم اول لیگ خواهد بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، نیرو ، زمینی ، ترکیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.