سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیلا برخورداری، مهمان شبکه سحر

برنامه این هفته "ما و شما" در شبکه سحر، میزبان لیلا برخورداری بازیگر سینما و تلویزیون است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، لیلا برخورداری در این برنامه در مورد ایفای نقش در سریال "حس سوم" به کارگردانی مهدی فخیم زاده با بینندگان کردزبان شبکه سحر گفت و گو می کند.
 
برخورداری متولد سال 1357 و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. سریال تلویزیونی "خواب و بیدار"، اولین تجربه حضور وی در تلویزیون است و سریال های "بی صدا فریاد کن" و "ساختمان 85" نیز از دیگر تجربه های همکاری وی با مهدی فخیم زاده است.
 
بازی در فیلم های سینمایی "نظام از راست" و "تبسم مرگ" و مجموعه های تلویزیونی "همسفر"، "جوانی"، "دوران سرکشی"، "فصل زرد"، "کلانتر 2" و "خط" از دیگر تجربه های لیلا برخوداری در عرصه بازیگری است.
 
"ما و شما" با مدت زمان 45 دقیقه از آیتم هایی مانند پلاتوی مجری، گفت و گو با بازیگر مهمان، گزارش مردمی از مناطق کردنشین ایران و عراق، پخش قسمت هایی از هنرنمایی بازیگر مربوطه، گفت و گوی تلفنی مخاطبان با مهمان برنامه و وله های تصویری تشکیل شده است.
 
مصطفی قوامی (تهیه کننده)، آزاد ابراهیمی (مجری)، محمد محمدی و علی اکبر اسماعیل زاده (دستیاران تهیه) و یحیی امینی (گزارشگر) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.
 
"ما و شما" امشب شنبه 20 دی ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می‌رود.

انتهای پیام/اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی از خرم اباد
۱۵:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۳
در فیلم های فخیم زاده حضور داشتند


موفق باشند