سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار در غرب تهران

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 از اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار در منطقه خبر داد.

 محمد مهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح زمستان در این منطقه اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از کودکان کار به خانواده‌های آسیب پذیر  و فقیر تعلق دارند و از سوی دیگر از پوشش مناسب و تغذیه سالمی برای محافظت خود در برابر سرما برخوردار نیستند که برهمین اساس شهرداری منطقه 5 با همکاری سازمان رفاه و خدمات مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران طرح زمستان امن برای کودکان کار به منظور ارائه خدمات و بسته‌های حمایتی شامل اغذیه و پوشاک به این کودکان اجرا می‌کند.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه 5 بیان کرد: کمیته اجرایی این طرح با حضور رئیس مرکز خدمات کارشناسان آسیب‌های اجتماعی، مدیر عامل موسسه اندیشه خلاق ماندگار جوان ،مسئولان فعال خانه‌های رفاه و خدمات اجتماعی در سرای محلات و خیرین فعال در مرکز خدمات اجتماعی منطقه برگزار شد.

وی تصریح کرد: بسته‌های حمایتی توسط تیم اجرایی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14 الی 17 جهت توزیع و ارتباط‌‌‌ گیری با کودکان جامعه هدف در سطح محلات توزیع شود.
 
قشقایی در پایان گفت: به منظور اطلاع رسانی مناسب راه‌های ارتباطی با موسسه اندیشه خلاق ماندگار جوان برشال‌‌های اهدایی درج شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، زمستان ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.