سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی خبر داد:

اختصاص شش هزار ميليارد ريال صندوق توسعه ملی به استان‌های کمتر برخوردار

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در جمع استانداران مناطق کمتر برخوردار از اختصاص شش هزار میلیارد ریال منابع صندوق برای توسعه این استان خبر داد و گفت: این رقم علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، سید صفدر حسینی افزود: این رقم به منظور توجه بیشتر به تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعاونی و در جهت تقویت توازن منطقه‌ای، به مناطق کمتر برخوردار تعلق می‌گیرد.

به گفته سید صفدر حسینی، استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد از جمله این استان‌ها هستند.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی در این استان‌ها اختصاص یافته است، اظهار داشت: ۳ هزار میلیارد ریال به طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی در بخش صنعت و معدن و گردشگری و ۳۰۰۰ میلیارد ریال نیز به بخش کشاورزی تعلق می‌گیرد.

حسینی به استانداران پیشنهاد کرد اهتمام ویژه‌ای به برنامه ششم توسعه و مشارکت در تدوین شاخص‌های توسعه استان‌های تحت مدیریت خود - در سیاست‌های کلی برنامه و احکام و مواد قانونی- داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اختصاص ، شش ، هزار ، میلیارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.