سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بیمه سلامت ایران:

جشن بیمه شدن 8 میلیون ایرانی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

دکتر محسنی بند‌پی، گفت: 22 دی ماه با حضور رئیس جمهور هفت میلیون و 950 هزار نفر ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

دکتر محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس برآوردهای اولیه و شناسایی افراد فاقد بیمه ، 10 درصد افراد شهری و 3 درصد افراد روستایی فاقد دفترچه بیمه پایه سلامت بودند که با شناسایی محل سکونت افراد فاقد بیمه که عمدتا افراد کم درآمد و آسیب پذیر جامعه بودند برای این افراد دفترچه بیمه پایه سلامت تشکیل می شود. همچنین دستور افتتاح سامانه اینترنتی امید برای ثبت نام افراد فاقد بیمه از ابتدای اردیبهشت 93 داده شد و تا به امروز یعنی 20 دی ماه 93، 8 میلیون و 800 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد هفت میلیون و 950 هزار نفر شرایط دریافت دفترچه  را دارا می باشند. 

وی ادامه داد: طی این 8 ماه اقدام کم نظیر دولت به لحاظ برخوردار شدن مردم از بیمه سلامت در راستای پیام سازمان بهداشت جهانی است که این سازمان سه شعار اصلی یعنی پوشش کامل و همه جانبه مردم از دفترچه بیمه سلامت، ارتقاء بسته خدمات سلامت و کاهش پرداختی مردم از جیب می باشد. 

دکتر بندپی‌، خبر داد: در 22 دی ماه در سالن اجلاس سران جشن بیمه همگانی سلامت با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 
 

برچسب ها: بیمه سلامت ، جشن ، سامانه ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.