سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزاقی راد: مشکلات بدنسازی در لیگ برتر بیداد می‌کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیشتر مربیان بدنساز در فوتبال دوره علمی و تخصصی را تجربه نکرده‌اند بویژه در لیگ برتر کمتر مربیان بدنسازی دیده می‌شوند که این دوره‌های تخصصی را گذرانده باشند.

ایمان رزاقی راد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین مصدومیت‌ها در فوتبال ایران بویژه در لیگ برتر به علت تخصصی نبودن علم بدنسازی نزد مربیان بدنساز می‌باشد. از مربیان بدنساز می‌توانم فرهاد کاظمی را نام ببرم که در سال 80 مربی تیم ابو مسلم بود و دوره تخصصی بدنسازی فوتبال را در کشور مجارستان گذارنده و در سال‌های حضورش در تیم ابومسلم مصدوم‌های کمی داشت.

وی ادامه داد: در سال 88 حمید درخشان مربی تیم پیکان بود و زمانی که در اردوی ترکیه بسر می‌برده‌یم از مربی بدنساز آلمانی استفاده کردیم که 90 درصد کار بدنسازی این مربی با توپ بود، فراتر از آنچه که در فوتبال ایران دیده شده بود و این نوع بدنسازی تأثیر خوبی روی بازیکنان داشت.

رزاقی راد در مورد تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی زمان مناسبی را در اختیار داشت و البته تیم با حاشیه‌های دست به گریبان بود. در کل با شناختی که از کی‌روش دارم و همت بچه ها به نظرم می‌توانیم از گروهمان صعود می‌کنیم و شانس قهرمانی داشته باشیم. به هرحال برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقعیت می‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.