سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلایی: با هدف استعداد یابی نظاره گر مسابقات جام هاشمی نژاد بودیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان معتقد است مسابقاتی نظیر جام شهید هاشمی نژاد فرصت مناسبی برای کشف استعداد هاست.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مسابقات جام هاشمی نژاد در فرآیند رقابت های انتخابی تیم ملی قرار نداشت اما با این هدف که شاید یک کشتی گیر مستعد در این تورنمنت وجود داشته باشد که بتواند به کشتی کمک کند از نزدیک و با دقت عملکرد تمامی آزادکاران جوان را زیر نظر داشتیم که خوشبختانه به آنچه که می خواستیم هم رسیدیم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:در حالی این رقابت ها در بهشهر برگزار شد که در اوزان مختلف چند آزاد کار جوان نسبت به سایرین عملکرد بهتری داشتند و به طور حتم  اگر روی آنها سرمایه گذاری شود این توانمندی را دارند که خود را به دو بنده تیم ملی برسانند.

وی افزود:کارگاه های فنی که با تدبیر درست فدراسیون کشتی برگزار می شود فرصت بسیار خوبی است تا با دعوت از کشتی گیران مستعد مسابقات مختلف؛روی نقاط ضعف و قوت این کشتی گیران کار کنیم و در واقع با این سازندگی دیگر نگران آینده نخواهیم بود.

طلایی در پاسخ به این سوال که برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان در سال گذشته چه برنامه ای  دارد گفت:ما از همان روزی که از سکوی نخست مسابقات جهانی پائین آمدیم خود را برای تکرار این عنوان آماده کردیم و علی رغم آنکه به خوبی می دانیم کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما با همه وجود تلاش می کنیم تا موفقیت دیگری را برای کشور عزیزمان به دست آوریم.

دارنده دو مدال نقره  و برنز جهان با اشاره به مسابقات جام اپن در همدان اظهار داشت:بر اساس فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی هر کشتی گیری که به هر دلیلی تا کنون نتوانسته سهمیه حضور در مرحله نهایی را کسب کند می تواند در رقابت های اپن شایستگی هایش را ثابت کند در غیر این در سال فنی 94 دیگر هیچ صورت شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت به هیمن دلیل این مسابقات نیز برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جوانان ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.