سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شرکت مديريت شبکه برق ايران خبر داد

پياده‌سازی طرح مطالعه‌های جامع شبکه در شرکت‌های برق منطقه‌ای

مديرعامل شرکت مديريت شبکه برق ايران از پياده‌سازی طرح مطالعه‌های جامع شبکه در شرکت‌های برق منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، ميرفتاح فتاح‌قره‌باغ اظهار داشت: از سال 89 موضوع انجام مطالعه‌هاي جامع شبکه در شرکت‌هاي برق منطقه‌اي با هدايت و محوريت شرکت مديريت شبکه برق مطرح و در شرکت‌هاي برق منطقه‌اي دنبال شد.

وي افزود: اين اقدام از ابتداي سال 91 با تشکيل کارگروه‌هاي مطالعه‌هاي جامع در تمام 16 شرکت برق منطقه‌اي به‌صورت ساختاريافته آغاز شده و با نشست‌هاي فني متعدد دنبال شده است.

وي نياز به مدل مطالعاتي يکسان با رويه مشترک در جمع‌آوري و صحت‌سنجي اطلاعات شبکه انتقال و فوق توزيع و همچنين نياز به مطالعه‌هاي مختلف شبکه بر مبناي اصول و روش هماهنگ را از ضرورت‌هاي پياده‌سازي طرح مطالعه‌هاي جامع در شرکت‌هاي برق منطقه‌اي برشمرد و گفت: تحقق اين موارد به افزايش بهره‌وري در صنعت برق منجر مي‌شود.

مديرعامل شرکت مديريت شبکه برق ايران اظهار داشت: فرهنگ‌سازي تبادل اطلاعات، تجربه‌ها و مطالعه‌هاي مشترک در بدنه کارشناسي صنعت برق، ايجاد و فعاليت کارگروه‌هاي مطالعه‌هاي جامع متشکل از متخصصان بهره‌برداري و برنامه‌ريزي مناطق، اعتبارسنجي مدل‌هاي نرم‌افزاري و مقايسه محاسبه‌ها با عملکرد شبکه در نقطه کار واقعي و انجام اصلاح‌ها و تهيه و به‌روزرساني مدل مطالعاتي شبکه سراسري انتقال و فوق توزيع که براي نخستين‌بار در کشور انجام شده است، از دستاوردهاي اين طرح به شمار مي‌رود.

وي خاطرنشان کرد: مطالعه‌هاي هماهنگ در صنعت برق براي پيک 94 و مطالعه‌هاي توان راکتيو انتقال و فوق توزيع و همچنين توسعه دسترسي به پايگاه داده چندکاربره به‌منظور به‌روزرساني مستمر مدل يکپارچه و تداوم دسترسي صنعت برق به آخرين نسخه اطلاعات نيز از برنامه‌هاي مديريت شبکه در زمينه طرح مطالعه‌هاي جامع شبکه برق است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.