سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی در حاشیه جشنواره جلوه‌های معلمی عنوان کرد:

تشکیل کمیته رسیدگی به وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی/ طرح رتبه بندی معلمان تا پایان سال به مجلس می‌رود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌‌شود که با تصویب این طرح شاهد افزایش انگیزه معلمان خواهیم بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی که شب گذشته (پنجشنبه‌) در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه بندی معلمان اظهار کرد: طرح  رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد که با تصویب این طرح شاهد افزایش انگیزه معلمان و مهارتهای حرفه‌ای آنان خواهیم بود.

وی در خصوص افزایش 20 درصدی فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی گفت: افزایش 20 درصدی فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی به نتیجه رسیده اما قرار نیست تمام این مسائل را اعلام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص بیمه دانش‌آموزان از زمان آغاز تحصیل تا زمان فارغ التحصیلی افزود: مذاکرات با چند شرکت بیمه‌ای در حال انجام است و این شرکت‌ها پیشنهادهای مختلفی ارائه کردند که در صورت توافق با یکی از پیشنهادها نتیجه را اعلام می‌کنیم.

البته اصل بیمه خوب است اما به شرایطی که شرکت‌های بیمه ای پیشنهاد می‌دهند نیز بستگی دارد.

وی در خصوص استفاده از تبلیغات در فضای مدارس عنوان کرد: در حال مطالعه هستیم تا از امکانات مدارس و فضاها در زمینه تبلیغات متناسب با فرهنگ حاکم بر مدرسه استفاده کنیم.

فانی با بیان اینکه اگر مدارس نمونه دولتی، هیئت امنایی و استعدادهای درخشان نتواند ضوابط لازم را رعایت کنند به مدرسه عادی تبدیل می ‌شوند گفت: ضوابط را با توجه به مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ابلاغ کردیم و به این مدارس فرصت دادیم که خود را تطبیق دهند در غیر این صورت به نظر می‌رسد که آموزش و پرورش سال تحصیلی آینده در خصوص برخی از مدارس که خود را با شرایط تطبیق ندادند تصمیم‌های جدیدی اتخاذ کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جلوه‌های معلمی تصریح کرد: سال گذشته در همین روز توفیق داشتم که با همکار فرهنگی مریوانی که سر خود را برای همراهی با دانش‌آموزش تراشیده بود دیداری داشته باشم و در همان زمان تصمیم گرفتیم که در ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگ اسلام جلوه‌های خاص معلمی را به نمایش بگذاریم و امروز شاهد نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی هستیم. البته چون این نخستین جشنواره است که برگزار می‌شود طبیعی به نظر می‌آید آنطور که مد نظر است توانستیم عمل کنیم اما امیدواریم که این حرکت آموزش و پرورش تشویقی برای همکاران ایثارگر ما باشد.هر چند که همه همکاران با تلاش و ایثار عمل می‌کنند اما وظیفه ما این است که جلوه‌های ایثار ، گذشت و تلاش را پاس بداریم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان درخصوص وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی گفت: در این رابطه کمیته‌ای ماموریت پیدا کرده که فراتر از این موضوع کار کند که در صورت رسیدن به این نتیجه در این خصوص آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مریوانی ، معلم ، موضوع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
وقتی مربی پیش دبستانی دوازده سال کار کرده وتجربه دارد چرا باید مجددامتحان بده،وحقوقش در نظر گرفته نشود و اولویت نداشته باشد