سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

کاشت سه میلیون اصله نهال در محدوده کمربند سبز تا پایان سال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از کاشت بیش از سه میلیون اصله نهال در محدوده کمربند سبز در سطح شهر و منازل شهروندان تهرانی خبرداد.

علی محمد مختاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هرساله براساس طرح نهضت درختکاری در شهر تهران انجام می شود، گفت: هرساله پس از شناسایی نقاط و محل‌های مستعد برای کاشت و واکاری نهال، نسبت به برآورد تعداد و نوع گونه‌های مورد نیاز و شرایط کاشت برنامه‌ریزی می‌شود و تا پایان سال جاری نیز بیش از سه میلیون اصله نهال در محدوه کمربند سبز در سطح شهر و منازل شهروندان تهرانی کاشته خواهد شد.  
 
وی با توجه به عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده به منظور بهره‌وری بیشتر و توسعه پایدار فضای سبز، اجرای طرح فراگیر کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان جایگزین توزیع نهال رایگان در بوستان‌ها شده است یادآور شد: در این راستا پس از ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 و مراکز آموزش گل و گیاه شهرداری، براساس اولویت‌های ثبت شده باتوجه به وسعت باغچه و نظریه کارشناسان مربوطه نسبت به کاشت نهال مناسب و به تعداد لازم، توسط اکیپ‌های مجهز اقدام خواهد شد. 

مختاری اظهار کرد: نگهداری این نهال‌ها برعهده ساکنین منازل است و لذا بروشورهای آموزشی نیز درخصوص نگهداری نهال‌ها شده بین شهروندان توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: کاشت ، نهال ، کمربند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.