سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه کننده انیمیشن «شاهزاده روم»:

امسال جشنواره فجر نگاه ویژه‌ای به فیلم‌های انیمیشن کرد

«حامد جعفری» گفت: امیدوارم یک بخش مجزا در جشنواره فیلم فجر به آثار انیمیشن اختصاص پیدا کند.

«حامد جعفری» تهیه کننده انیمیشن «شاهزاده روم» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: دو موسسه فرهنگی و هنری به نام‌های «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» به طور مشترک با بودجه شخصی و تحمل زحمات و سختی‌های فراوان، انیمیشن «شاهزاده دوم» مقداری با کارهای قبلی ساخته شده متفاوت است و در حوزه خودش از سطح بالاتری برخوردار بوده و امیدوارم به جشنواره فجر برسد.

جعفری در خصوص موفقیت فیلم افزود: نظر مردم شرط نهایی است که آیا این فیلم را دوست دارند یا نه؟ چرا که فیلمسازان فیلم تمام تلاششان این است که یک فیلم مخاطب پسند بسازند.

این تهیه کننده گفت: خوشبختانه امسال جشنواره برای اولین بار و به طور ویژه نگاهی به بخش انیمیشن داشت و از طرف آن‌ها حمایت‌هایی در خصوص اکران کارمان دیدیم.

وی افزود: در فستیوال‌های خارجی بخش انیمیشن یک بخش جدا است و امیدوارم در ایران هم این اتفاق بیفتد و بخش مجزایی را برای فیلم‌های انیمیشن در نظر بگیرند.

این تهیه کننده در خصوص حمایت از «هادی محمدیان» کارگردان فیلم بیان کرد: از ظرفیت و کیفیت و تجربه بالای محمدیان خبر داشتیم و تصمیم موسسه‌ها بر این شد که به او اعتماد کرده و کارگردانی فیلم را به او بسپارند.

وی اضافه کرد: از قبل با «هادی محمدیان» در ساخت فیلم‌های کوتاه و انیمیشن همکاری زیادی داشتیم.

جعفری در پایان از رضا داد و هیات انتخاب جشنواره فجر که زمینه را برای فیلم‌های انیمیشن فراهم کردند، تشکر کرد و گفت: امیدوارم کاری که با سرمایه شخصی انجام دادیم، مورد استقبال قرار بگیرد تا روزنه‌ای برای تولید آثار بعدی ما باز شود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.