سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس آمریکایی:

تحریم‌های غربی روسیه را به زانو در نمی‌آورد

برخی کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند مردم روسیه تحمل مشکلات اقتصادی را دارند و این رمز موفقيت روسيه در فائق آمدن بر مشکلات مالی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ برخي کارشناسان مسائل اقتصادي و مالي مي گويند رمز موفقيت روسيه در فائق آمدن بر مشکلات مالي و اقتصادي که در پي تحريم هاي کشورهاي غربي بر اين کشور تحميل شده در اين است که مردم اين کشور تحمل مشکلاتي را دارند که مردم ديگر کشورها ندارند.

جرج فريدمان در گفتگو با نشريه فوربس گفت: افزايش تحريم هاي کشورهاي غربي عليه روسيه نتوانست نظر مردم روسيه را از رهبرانشان آنگونه که کشورهاي غربي اميدوار بودند برگرداند. 

زيرا ولاديمير پوتين از حمايت بالاي مردمي برخوردار است.وي افزود مشکلات اقتصادي هيچ گاه مانع از آن نشده است که روسيه در نبردها پيروز نشود و مردم آن با شرافت زندگي نکنند.

فريدمان در همين باره افزود من بامردم روسيه گفتگو کردم و به اين نتيجه رسيدم مشکلات اقتصادي زياد مردم اين کشور را نگران نمي کند و مشکلات اقتصادي در راس مشکلات مردم روسيه نيست.

وي با توجه به مشاهدات نزديک اش از مردم روسيه، نتيجه گيري کرد کشورهاي اروپايي و آمريکا درباره تاثير گذاري تحريم هاي خود عليه روسيه دچار اشتباه راهبردي شده اند.

اين سياستمدار آمريکايي افزود روس ها متقاعد شده اند اقدامات تحديدي و تحريم ها هرچقدر هم سنگين و شديد باشد مسکو را تسليم نخواهد کرد.چون مردم روسيه به هر قيمتي از دولت شان حمايت خواهند کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.