سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ذلت‌پذیری در خون و رگ ایرانی‌ها و مرام انقلاب اسلامی نیست/ نغمه ناموزون دشمن در ایران گوش شنوا برای شنیدن ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم نخواهند پذیرفت که زیر بار زور بروند، زیرا پذیرش زور‌گویی دشمنان بحث غیرمتعارف و ذلت‌پذیری است.

"ابراهیم آقامحمدی" عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم درباره مواضع انقلاب اسلامی در زمینه مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: اگر دشمن بخواهد به حیثیت و اصول ارزشی ما دست‌درازی کند، نه تنها مردها بلکه زنان ایرانی نیز در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها خواهند ایستاد و اگر لازم باشد همه ملت ایران دوشادوش هم خواهند جنگید.
 
وی در ادامه افزود: به هیچ وجه  به چنین نغمه ناموزون دشمن گوش داده نخواهد شد، در واقع ملت اجازه چنین کاری را نخواهد داد و به لطف خدا این دسته افراد در مملکت ما وجود خارجی ندارند.
 
آقامحمدی تصریح کرد: مردم نخواهند پذیرفت که زیر بار زور بروند و پذیرش زور‌گویی دشمنان، بحث غیرمتعارف و ذلت‌پذیری است و در خون و رگ ایرانی‌ها و در مرام انقلاب اسلامی چنین چیزی نیست.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این زیاده‌خواهی‌ها از جانب دشمن نه تنها در ارتباط با ایران بلکه در هر نقطه‌ای علیه مظلومان رخ دهد، فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابل زورگویان خواهد ایستاد.

گفتنی است؛ مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در تاریخ 93/10/17 با اشاره مواضع انقلاب اسلامی و ملت ایران فرمودند: غیرت هیچ مسئولی دست برداشتن از مسائل اساسی و آرمانی را قبول نمی‌کند و  یک قدم عقب‌نشینی، پیش‌روی دشمن را به دنبال می‌آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، هسته ای ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.