سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای محله هرندی/ رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی محله هرندی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 گفت: احیای محله هرندی و لزوم رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی محله هرندی از اقدامات و اهداف پیشرو شهرداری منطقه 12 است.

 محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که رفع مشکلات و معضلات محلات آسیب پذیر منطقه 12 نیازمند عزم ملی است اظهار کرد: منطقه 12 دارای یکسری آسیب‌های اجتماعی ویژه در محله هرندی است رفع این معضلات و مشکلات لازمه نگاه ویژه و عزم ملی است.

وی ادامه داد: رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه 12 و تبدیل این منطقه به نگین شهر با نگاه ویژه به طرح‌های مطالعاتی انجام شده و اختصاص بودجه مناسب با این طرح در دستورکار اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

باصری تصریح کرد: اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آسیب‌های اجتماعی محلات 13 گانه منطقه 12، مطالعات نقش مهاجرت پذیری در بازار بزرگ تهران و نقش آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی با ارائه ایده‌های نو و تازه از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 12 است.

وی در پایان گفت: برگزاری هم اندیشی‌های محله‌ای پژوهشی شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارائه عملکرد یکساله اداره مطالعات اجتماعی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پیشرو ، احیا ، آسیب ، معضل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.