سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیات عالی گزینش کشور تاکید کرد

توسعه نظام مالياتی با نيروهای انسانی شايسته و اصلح

دبیر هیات عالی گزینش کشور با تاکید بر پیچیدگی‌های نظام مالیاتی گفت: گزینش گران سازمان امور مالیاتی باید اطلاعات گزینشی خود را با اطلاعات نیروی انسانی نزد بخش‌های مختلف سازمان همچون حراست، دادستانی، بازرسی و دفتر مدیریت عملکرد یکپارچه کنند تا حق و عدالت در مورد افراد جاری شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اسداله وطنی، نماینده رئیس جمهور و دبیر هیات عالی گزینش در گردهمایی نمایندگان گزینش سازمان که با حضور عسکری، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و حجت الاسلام و المسلمین ثقفی، معاون ارزیابی عملکرد هیات عالی گزینش برگزار شد، گفت: جذب نیروی انسانی غیر اصلح و ناباب برای نظام مالیاتی، آسیب بزرگی به این سیستم خواهد زد و حتی اقتصاد کشور را با چالش روبرو خواهد کرد.   
 
وی تاکید کرد: مهم‌ترین معیار برای گزینش افراد، اخلاق و تقوای فرد است و نتیجه گزینش صحیح باید این باشد که فرد احساس کند که حق و عدالت در مورد او جاری شده است.   
 
نماینده رئیس جمهور و دبیر هیات عالی گزینش با بیان اینکه روزآمد سازی روش‌های گزینش نیروی انسانی، کارآیی دستگاه را افزایش خواهد داد، گفت: گزینش سنتی و در برخی موارد سلیقه‌ای و تنگ نظرانه باعث خواهد شد تا اطلاعات نادرستی در باره مستخدم دریافت شود و در ‌‌نهایت میزان خطاهای گزینشی افزایش یابد که این امر نیز به افزایش اعتراضات و شکایات به دستگاه منجر خواهد شد.   
 
وی با اشاره به اینکه نظام گزینش کشور به شهدا، امام امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی متعهد است، تاکید کرد: مبنای کار گزینش‌گران باید رعایت موازین شرعی، قانونی، اخلاق مداری‌، امانت‌داری و صیانت از حقوق افراد با تکیه بر مدیریت جهادی باشد تا بتوان به درستی و مطابق با موازین اسلام انجام وظیفه کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، نظام ، مالیاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.