سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اتخاذ سیاست‌های چندگانه از سوی آمریکا در مواجه با کشورها

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در اصل حمایت‌ دولت آمریکا شامل حال کشور‌هایی می‌شود که سیاست‌های یک‌طرفه این کشور را پیگیری کنند و هر کشور که همراستا با منافع آنان نباشد به مقابله با آن می‌پردازند.

"علی پهلوان "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا رفتار چندگانه‌ای برای مقابله با کشورهای مختلف از خود بروز می‌دهد، اظهارداشت: در اصل حمایت‌ دولت آمریکا شامل حال کشور‌هایی می‌شود که سیاست‌های یک‌طرفه این کشور را پیگیری کنند و هر کشور که همراستا با منافع آنان نباشد به مقابله با آن می‌پردازند.
 
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: کشورهایی که می‌خواهند مسئله سوریه از طریق سیاسی حل و فصل شود آمریکا با آنان مخالفت می‌کند و این در حالی است که عربستان به عنوان کشور حامی تروریست مورد حمایت آمریکایی‌ها واقع می‌شود.  
 
وی افزود: در مصر هم دیدیم که پس از کودتا آمریکایی‌ها از مبارک حمایت نکردند و پس از مدتی دوباره وی را تبرئه کردند، لذا عدالت آمریکایی یعنی هرکس با منافع آمریکا هم جهت بود حمایت می‌شود و در غیر این صورت سرکوب می‌شود. برای همین کشورهایی که در منطقه حامی سیاست‌های آمریکایی هستند، بزرگترین ظلم را به مردم منطقه می‌کنند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: علی ، سلمان ، جامعه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.