سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد

ابلاغ دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملكرد پزشكان به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

دکتر صدرالسادات از ابلاغ دستورالعمل پرداخت مبتني بر عملكرد پزشكان و كاركنان غيرپزشك بيمارستان‌ها به دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سوی وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛ دکتر علی صدرالسادات گفت: با توجه به ابلاغ کتاب ارزش نسبی خدمات و مراقبت‌های سلامتی سال ۹۳، استقرار کامل دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان و کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌ها ضروری است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: با توجه به موضوع تصویب‌نامه شماره ۷۴۴۵۰/ت ۵۰۹۸۲ ه‍ اول مهرماه سال جاری هیأت محترم وزیران و همچنین با توجه به نامه مشترک معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع به شماره ۱۷۰۳۹/۴۰۰ د اول آذرماه سال جاری، استقرار کامل دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان و کارکنان غیرپزشک بیمارستان‌ها، ضروری و لازم الاجراست. 

وی در ادامه افزود: براساس این ابلاغ دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مکلفند نسبت به تسویه حساب کارانه پزشکان و کارکنان غیرپزشک شاغل در بیمارستان‌ها، مربوط به ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۳ حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری براساس دستورالعمل نظام نوین اداره بیمارستان‌ها اقدام نمایند. 

دکتر صدرالسادات گفت: بر اساس این دستورالعمل، میزان کارانه علی‌الحساب کارکنان غیرپزشک از تاریخ اول مهرماه ۹۳ با اعمال ضریب ۱. ۷ در متوسط کارانه پنج ماهه اردیبهشت تا شهریور ۱۳۹۳ هریک از آنان محاسبه و پرداخت می‌شود و در صورتی که متوسط پنج ماهه اردیبهشت تا شهریور ۱۳۹۳ در دسترس نباشد، متوسط ماه‌های در دسترس سال جاری، ملاک محاسبه خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: میزان کارانه علی‌الحساب پزشکان از تاریخ اول مهرماه سال جاری با اعمال ضریب ۱. ۴ در متوسط کارانه پنج ماهه اردیبهشت تا شهریور ۱۳۹۳ هریک از آنان محاسبه و پرداخت می‌شود و در صورتی که متوسط پنج ماهه اردیبهشت تا شهریور ۱۳۹۳ در دسترس نباشد، متوسط ماه‌های در دسترس سال جاری ملاک محاسبه خواهد بود. 

وی افزود: همچنین دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی مکلفند علی‌الحساب کارانه مهر، آبان و آذرماه سال جاری پزشکان و کارکنان غیرپزشک را حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری محاسبه و پرداخت نمایند و اضافه کار کارکنان تا زمان استقرار دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد، کمافی‌السابق قابل پرداخت می‌باشد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان افزود: کلیه دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی مکلفند تا پایان سال جاری پرداخت علی‌الحساب موضوع بند ۲ و ۳ را براساس دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان و کارکنان غیرپزشک، تسویه نمایند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.