سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روند دستگیری شیخ‌ علی‌سلمان هرگز به نفع آل‌خلیفه پیش نخواهد رفت

دبیردفتر تحکیم وحدت دانشجویان با بیان اینکه انقلاب در کشورها همواره با هزینه همراه بوده است، گفت: دستگیری شیخ علی‌سلمان در بحرین یکی از هزینه‌هایی است که مردم بحرین برای رسیدن به پیروزی پرداخت کرده‌اند.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه در تحولات بحرین، عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس به شدت سعی می‌کنند حکومت فعلی بحرین را حفظ کنند، اظهارداشت: رژیم آل‌خلیفه  متحد استراتژیک و اساسی عربستان است برای همین عربستان تمام توان خود را برای حفظ حکام آن به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حکام عرب آگاه نیستند که مسائل پیش آمده در بحرین خلاف روند فوق را رقم زده است، تصریح کرد: ملت بحرین تاکنون هزینه‌های زیادی را داده‌اند و این لازمه شکل‌گیری هر انقلابی است. همانطور که ما در ابتدای پیروزی انقلاب این هزینه‌ها را پرداخت کردیم، اعم از شهدایی که نثار شد، شکنجه‌ها و اسارت‌هایی که برخی متحمل شدند، لذا دستگیری شیخ علی‌سلمان در بحرین نیز در راستای همین هزینه‌ها برای رسیدن به انقلابی شکوه‌مند است.

بیانی با اشاره به اینکه وظیفه ما  مطالبه‌گری از مسئولان است، تصریح کرد: مسئولان پیگیری لازم را داشته‌اند و وزارت خارجه در این عرصه واکنش خوبی نشان داده است.

وی با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان جهان خاطرنشان کرد: شیعیان منطقه و آزادگان جهان چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است و این امر مسئولیت مردم مسلمان ایران و مسئولان کشور را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، دفتر ، تحکیم ، وحد ، علی ، سلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.