سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی جاوید کاپیتان امشب تیم ملی ایران مقابل کرواسی

بازیکن مشهدی تیم ملی گیتی پسند اصفهان با تعداد بازی ملی بیشتر به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران بازوبند را بر بازو بست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و کرواسی امشب در حالی به میزبانی کشور کرواسی برگزار شد که کاپیتان های اول تا سوم فوتسال ایران در سالهای اخیر در این دیدار حضور ندارند. محمد کشاورز بازیکن با تجربه و با سابقه فوتسال ایران که از مدتها پیش به دلایل مشابه نظری و شمسایی از تیم ملی دور است.
 
محمد طاهری کاپیتان دوم تیم ملی هم به دلیل آسیب دیدگی حضور در این مسابقات را از دست داد و با توجه به غیبت حسن زاده به دلیل حضور در روسیه، نوبت به کاپیتانی مهدی جاوید بازیکن مشهدی تیم ملی می رسد.

البته از نظر شرایط سنی بازیکنانی مانند قدرت بهادری و علیرضا صمیمی نیز شرایط مشابه با جاوید دارند اما تجربه حضور جاوید در تیم ملی و تعداد بازی ملی بیشتر به نسبت دیگر بازیکنان، جاوید را گزینه اصلی کاپیتانی می کند. مهدی جاوید از سال ۸۸ و بعد از جام جهانی به عضویت تیم ملی درآمد.

 همچنین در دیدار دوستانه ایران و ویتنام قبل از مسابقات گزند پریکس که حسن زاده به اردوی تیم ملی ملحق نشده بود، مهدی جاوید کاپیتان بود. بدین ترتیب  مهدی جاوید بازوبند تیم ملی را در دیدارهای دوستانه مقابل کرواسی بر بازو بست.


انتهای پیام/


برچسب ها: جاوید ، فوتسال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.