سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشته زمانی:

فضای گالری‌ها برای نمایش هنر محیطی نامناسب است

هنرمند هنر محیطی گفت: برپایی نمایشگاهی از هنر محیطی احتیاج به فضای گسترده و مناسب دارد اما بسیاری از گالری‌ها فضای مناسبی را برای نمایش هنر محیطی ندارند.

فرشته زمانی هنرمند هنر محیطی که در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:هنر محیطی به واسطه تلاش هنرمندان این بخش از هنرهای مفهومی کلی معرفی شده و آنان سال‌ها با برگزاری نمایشگاه سعی کردند که هنر محیطی را بهتر به مخاطبان معرفی کنند و خوشبختانه موفقیت‌هایی نیز در این ارتباط به دست آمده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حداقل نام هنر محیطی برای مردم نا آشنا نیست.

این هنرمند در خصوص جذابیت‌های این هر بیان کرد هنر محیطی علیرغم آنکه متریال خود را در برخی از مواقع از طبیعت می‌گیرد و به همین دلیل پس از عکاسی بیشتر آن‌ها از بین می‌روند اما عکسهایی که باقی می‌مانند برای مردم جذاب هستند و در حقیقت حال و هوای شهر را تداعی می‌کند.

وی اظهار داشت: البته پرداختن بیشتر به این هنر می‌‍تواند زیبایی و جذابیتهای بیشتری را از هنر محیطی نمایان کند.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه هنر محیطی نیازمند فضای گسترده‌ای است عنوان کرد: نمایشگاه هنر محیطی معطوف به نمایش عکس و تابلو نمی‌شود بلکه نمایش چیدمان و اجرای اثر در فضای نمایشگاهی نیز جزء اصلی آن است بنابراین ،برپایی نمایشگاهی از هنر محیطی احتیاج به فضای گسترده و مناسب دارد اما بیشتر گالری‌‌ها فضای کافی را برای نمایش آثار هنر محیطی را ندارند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.