سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاه منطقه یک:

کودکان خیابانی در زمستان گرم می‌شوند

مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاه منطقه یک از گرم شدن کودکان خیابانی در زمستان خبر داد.

مجید سعادتمندی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاه منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گرم شدن کودکان خیابانی در زمستان اظهار کرد: تمامی کودکان کار و خیابان که در سطح منطقه فعالیت دارند علاوه بر پوشش گرم با شیر و کیک نیز پذیرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: این برنامه که با همکاری سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تهران و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد مداخله‌گر در حمایت از کودکان کار و خیابان در سطح منطقه انجام می‌شود، به صورت سه روز در هفته روزهای فرد از سوی کارشناسان با جلیقه سفید برای طرح زمستانی امن در مورد کودکان کار و خیابان که آرم شهرداری تهران بر روی جلیقه این کارشناسان درج شده کودکان هستند.

سعادتمندی بیان کرد: این کارشناسان همراه با تشکل‌ها و NGO ها (سازمان‌های غیر دولتی) با سه دستگاه خودرو در سطح منطقه تردد کرده و به کودکان کار و خیابانی که در سطح معابر به فعالیت می‌پردازند، پکیج کلاه، دستکش، شیر و کیک اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح که عمدتا در سطح نواحی 7،3 و 8 این منطقه به دلیل حضور کودکان در محدوده میدان تجریش، امامزاده صالح (ع)، ابتدای خیابان دربند و بلوار صبا انجام می‌شود، بیش از 80 کودک شناسایی شده و در سطح منطقه به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح تا پایان سال هفته‌ای سه روز در سطح نواحی 7،3 و 8 اجرا می‌شود و از روز شنبه 20 دی ماه این طرح شروع می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.