سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچه در روی خط تهران دوشنبه این هفته گذشت،

سرانجام سامانه ای که وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد به کجا می‌رسد ...!؟/ حکایت نبود پایگاه‌های اورژانس که در فرودگاه مهرآباد

در روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیری موضوع های نبود پایگاه اورژانس در ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد، غیرفعال بودن سامانه تعیین قیمت کالا و شکایت از گران‌فروشی، نبود انشعاب آب در شمیران نو و نبود آسانسور در خانه‌های مسکونی پردیس صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیر نبود کلینیک و پایگاه اورژانس در ترمینال‌های مختلف فرودگاه شد.

مشکل به آنجا رسیده است که شهروندان از روی خط تهران خواستار پیگیری این موضوع و رسیدگی مسئولان به آن شدند.

روی خط تهران موضوع را با رستمی رئیس فرودگاه مهرآباد در میان گذاشته او در پاسخ گفت: دو پایگاه اورژانس در فرودگاه مهرآباد با انجام توافق‌های لازم احداث می‌شود.

در حال حاضر یک پایگاه در فرودگاه مهرآباد مستقر است و ایستگاه دوم در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: علاوه بر احداث دو پایگاه اورژانس و کلینیک اورژانس بخش خصوصی که درگذشته فعال بود اکنون نیز به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

* حکایت سامانه‌ای که وظیفه‌اش را به فراموشی سپرد...

روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه دوم خود به غیرفعال بودن سامانه تعیین قیمت کالا و شکایت از گران‌فروشی در یک سال گذشته پرداخت.

بی‌اطلاع بودن شهروندان از قیمت‌های روز اقلام و کالاها آنها را سردرگم کرده است.

سامانه 124 در سال‌های گذشته برای آگاهی شهروندان از قیمت‌های روز اقلام و کالاها راه‌اندازی شده است، اگر آنها با تغییر قیمت و گرانی‌ کالاهای مختلف روبرو شدند به این سامانه شکایت کنند.

خبرنگار روی خط تهران به جمع شهروندان و فروشندگان مختلف رفت تا موضوع را از نزدیک بررسی کند.

فروشندگان در گفتگو با خبرنگار روی خط تهران گفتند: در 3 و 4 ماه گذشته قیمت اقلام و کالاها افزایش یافته است در صورتیکه قیمت کالاهای ثبت شده در سامانه 124 به یک سال گذشته است.

قیمت جدیدی از کالاهایی که در سبد خانوارها وجود دارد بر روی سامانه 124 بر خلاف مرجع قیمت‌گذاری کالاها درج نشده است.

روی خط تهران موضوع را با کارشناس سامانه 124 در میان گذاشت او در پاسخ بیان کرد: ما مجری ناظر بر قیمت‌های تعیین شده کالاها در سامانه 124 هستیم، تاکنون صاحبان اصناف قیمت‌های کالاهای خود را به سامانه 124 ارسال نکرده‌اند.

*رویای صاحب انشعاب شدن اهالی شمیران نو کی به حقیقت می‌رسد ... !؟

در سوژه سوم روی خط تهران دوشنبه این هفته مشکل نبود انشعاب آب در شمیران نو پیگیری شد.

با وجود این که شهروندان هزینه‌های مربوط به انشعاب آب را واریز کردند هنوز شرکت آب و فاضلاب هیچ اقدامی در این باره نکرده است.
مشکل نبود آب از یک طرف و وجود آلاینده‌ها و فاضلاب‌های شهری از طرفی دیگر مشکلات بسیاری را برای اهالی شمیران نو به وجود آورده است.

روی خط تهران موضوع را از صاحبی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیگیر شد او در پاسخ اظهار کرد: 5 درصد و بخش عمده از کوچه‌های فرعی شمیران نو بهره‌وری شده است.

بخش دیگر با انجام عملیات کاهش زاینده تا بهمن ماه سال 93 وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

* انتظار 3 ساله اهالی پردیس کی به پایان می‌رسد...!؟

انتظار 3 ساله اهالی پردیس و احداث آسانسور در خانه‌های شهروندان این منطقه موضوعی بود که روی خط تهران در سوژه چهارم خود به آن پرداخت.

این در حالی است که بسیاری از اهالی پردیس با مشکلات بسیاری از جمله بیماری‌های قلبی، آرتروس و ... دست و پنجه نرم می‌کنند.
روی خط تهران این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

امیدواریم مسئولان چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، احداث ، پایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.