سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستگو در جلسه علنی امروز:

آموزش یکی از مهمترین راههای کاهش مشکلات زندگی شهر نشینی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مهمترین راههای کم کردن مشکلات شهر نشینی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان آموزش به آنهاست.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران الهه راستگو عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز یکی از مهمترین راهکارهای کاهش مشکلات شهر نشینی و ارتقای کیفیت زندگی را آموزش شهروندان عنوان و اظهار کرد: تخصیص 3 درصد از اعتبارات معاونت‌ها و سازمان های شهرداری تهران جهت اجرای کارهای فرهنگی یکی از مهمترین برنامه های شورای شهر در این راستا بوده است.

وی به تصویب این دستورالعمل در شورای شهر و ارجاع آن به کمیسیون اجتماعی اشاره کرد و افزود: متاسفانه تنها تا کنون یک جلسه در این راستا در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تشکیل شده و جلسه دیگری به تشکیل نرسیده که البته لازم است شهرداری تهران نیز گزارشی را در رابطه با هزینه‌کرد خود در رابطه با این موضوع به شورای شهر ابلاغ کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تنها سه ماه به پایان سال باقی مانده است تصریح کرد: لزوم برنامه ریزی و تشکیل جلسات منظم در این راستا از جمله مواردی است که شهرداری باید به آن توجه ویژه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتقا ، کیفیت ، زندگی ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.