سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مشکلات در شمال تهران در حال اجراست

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک از در حال اجرا بودن جشنواره مشکات در شمال تهران خبر داد.

سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای جشنواره مشکات در شمال تهران اظهار کرد: جشنواره مشکات با هدف ایجاد همبستگی متقابل، توسعه آموزشهای همگانی، ارتقای مهارت‌ها و توانمند سازی نهادهای مردمی، آحاد و اقشار اجتماعی در مدیریت شهری در محلات 26 گانه منطقه یک در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: جشنواره مشکات با کمک خانه‌های علم و زندگی و کانون‌ها زیر مجموعه آن، برای تولید آثار در محورها و موضوعات مختلف عملا به عنوان بازوری اجرایی ستاد جشنواره و اداره آموزش‌های شهروندی به شمار می‌آید.

سیاوشی گفت: جشنواره مشکات تلاش می‌کند با دیافت آموزشی، همگرایی و همدلی فرهنگی و اجتماعی را از پایین‌ترین حوزه ساختاری شهر آغاز می‌کند و از طریق خوی مشارکتی به دیدن شهر و پایش محیط از سوی شهروندان بپردازد.

وی تصریح کرد: فعالیتهای این جشنواره از طریق حضور مسئولان خانه‌های علم و زندگی و کارشناسان آموزش شهروندی و اجرای تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در سطح محلات، خانه‌های علم و زندگی و مدارس این منطقه انجام شده است.
 
سیاوشی خاطرنشان کرد: ارسال آثار تا 15 دی ماه سال جاری است و شهروندان می‌توانند آثار خود را به سرامحله محل سکونت خود تحویل دهند و رسید تحویل را دریافت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همدلی ، فرهنگی ، مشکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.