سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کشف 30 کیلوگرم تریاک در بابلسر

دادستان شهرستان بابلسر از کشف 30 کیلوگرم تریاک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

نوروزی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت: با گزارش ماموران امنیتی مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان بابلسر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند، موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن افراد مذکور 15 آذرامسال چهار نفر را در حین فروش مواد دستگیر و از آنها 30 کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که در قسمت کف پیکان وانت جاسازی شده بود، کشف کردند.

دادستان شهرستان بابلسر تصریح کرد: پرونده این چهار متهم که دو مرد و دو زن بودند در مرحله بازپرسی قرار دارد و در نهایت متهمان با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

نوروزی همچنین با اشاره به کشف کارگاه مشروبات الکلی در این شهرستان گفت: ماموران معاونت امنیت سپاه بابلسر با دریافت گزارشی مبنی بر تولید و توزیع مشروبات الکلی با دستور قضایی فعالیت‌های شناسایی را انجام دادند که بعد از شناسایی محل و اخذ دستورات قضایی وارد محل مورد نظر شدند.

وی با بیان اینکه کشف این کارگاه در روستای سپاه محله منطقه پازوار بوده است، افزود: از متهمان 4 هزار لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و متهم دیگر متواری شده است.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.