سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانورهای 13 گانه پناهگیری و تخلیه امن اضطراری در منطقه 12

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 12گفت: مانورهای 13گانه پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می شود.

 دانیال محمد حسینی،  دبیر و‌ جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم برگزاری مانورهای پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری در مدارس منطقه 12 برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموران هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه اظهار کرد: مانورهای 13 گانه پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری در محلات 13 گانه منطقه 12 در هر محله یک مدرسه با حضور کمیته‌های تخصصی مدیریت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از 20 دی ماه تا پایان بهمن ماه سال 93 در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 رأس ساعت 9 صبح در دست اجراست.

محمد حسینی تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان  با مکان‌های امن برای پناهگیری و راه‌های مناسب برای خروج از ساختمان با یک یا دو بار تمرین آشنا می‌شوند.

وی افزود: پس از انجام تمرین‌های پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری مانورهای عملیاتی با حضور کمیته‌های تخصصی مدیریت بحران از جمله آتش نشانی، اورژانس ، هلال احمر ، اداره‌های آب، گاز ، برق ومخابرات ،نیروی انتظامی ، راهور و کارشناسان مدیریت بحران برگزار می شود.

محمدحسینی در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری به صورت تئوری و عملی ، انجام حرکات نمادین کمیته‌های تخصصی با توجهه به حرفه و مأموریت کاری آنها در هنگام وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه ، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران ، زلزله و ایمنی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: مدیریت ، پناهگیری ، مانور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.