سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمی: باشگاه من اگر قهوه‌خانه بود پلمپ نمی‌شد/ در سه دوره بازی های المپیک حضور یافته ام ولی الان مسافر کشی می‌کنم!

این همه قهوه‌خانه در شهر وجود دارد ولی کاری به کارشان ندارند، اما باشگاه ورزش را پلمپ می‌کنند.

قمی مربی سابق تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چندین ماه است که باشگاه من پلمپ شده و در این چند ماه هیچ کس به من زنگ نزد و احوالم را نپرسید که خرج زندگیت‌ را چطور در می‌آوری من 27 سال مربیگری کردم و سه تا المپیک برای کشورم رفتم، این همه قهرمان به جامعه تحو.یل دادم، با این همه زحمتی که در جودو کشیده‌ام الان مسافر کشی می‌کنم، نه بیمه دارم و نه منزل شخصی  الان مستاجر  هستم و مسافر کشی می‌کنم آیا این رسم برخورد با یک مربی قهرمان پرور است؟
 
پیشکسوت جودو کشورمان در ادامه افزود: فدراسیون قبلی بنده را به خاطر مصاحبه محروم کرد و الان هم تربیت بدنی شهر ری باشگاه را پلمپ کرده است.
 
 وی همچنین افزود: آقایان در سازمان ورزش و جوانان شهر ری می‌گویند حق بیت المال ضایع می‌شود، می‌خواهم بگویم در این باشگاه صدها بچه تمرین می‌کردند آیا ضایع شدن بیت المال این گونه است؟ این باشگاه را  خودم ساختم آیا ورزش‌ کردن جوانان در این مکان حیف و میل بیت‌ المال است؟
 
 قمی تصریح کرد: در اداره ورزش و جوانان شهر ری هیچ قهرمان کار نمی‌کند در صورتی که شهر ری پر از قهرمان المپیک و جهان است این در حالی است که چهار نفر بازنشسته در آن کار می‌کنند. سالن‌های ورزش باید در اختیار نهادهای خصوصی قرار بگیرد تا قهرمان پروری کنند در صورتی که سالن‌های ورزشی در شهر ری در اختیار کارمندان سازمان ورزش و جوانان شهر ری است و تعدادی از پرسنل آن هم بازنشسته هستند.
 
مربی سابق تیم ملی جودو گفت: اگر باشگاه من قهوه خانه بود به این راحتی پلمپ نمی‌شد این همه قهوه خانه درسطح شهر کار می‌کنند و جوانان را به سمت دود و خلاق می‌برند و کسی کاری به کارشان ندارد ولی باشگاه ورزشی را به راحتی پلمپ میکنند و کسی هم جوابگو نیست.
 
قمی در پایان خاطر نشان کرد: من کار زشتی کردم و قبول دارم ولی به دادگاه رفتم و تا وان آن را پس دادم ولی تا کی باید باشگاه من پلمپ باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، المپیک ، پلمپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.