سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان معاملات 15 دی ماه

شاخص از نیمه کانال 68 هزار واحدی سقوط کرد

امروز دوشنبه در جریان معاملات تالار بورس تعداد 229 هزار و 592 هزار سهم اوراق بهادار به ارزش 473 میلیارد و 993 میلیون ریال ئر 23 هزار و 384 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود امروز با 172 واحد افت از نیمه ی کانال 68 هزار واحدی سقوط کرد.

بر این اساس در گروه خودرویی ها ایران خودرو با روند منفی 0.44 واحدی و سایپا دیزل با روند مثبت 2.3 واحدی به9 کار خود ادامه می دهند.

علاوه بر این در گروه بانکی ها بانک صادرات ایران با روند کاهشی 0.13 واحدی رو به رو شدند.

همچنین در گروه ایران ترانسفو و صنایع پتروشیمی خلیج فارس در معاملات امروز بدون تغییر به کار خود ادامه می دهند.

می توان گفت گروه صنایع اذر اب با روند مثبت 1.14 واحدی و س.نفت و گاز پتروشیمیئ تامین روند منفی 0.08 واحدی را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است در گروه شاخص ها کلیه شاخص ها با روند منفی به کار خود ادامه می دهند به طوری که شاخص صنعت با روند کاهشی 138 واحدی،شاخص 50 شرکت فعالتر با روند کاهشی 5 واحدی,شاخص ازاد شناور با روند کاهشی 267 واحدی و شاخص 30 شرکن بزرگ با روند کاهشی 6 واحدی به کار خود ادامه می دند.

علاوه بر این شاخص بازار اول و دوم نیز به ترتیب روند روند منفی 169 و 190 واحدی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در معاملات امروز تالار حافظ بازگشايي نماد معاملاتي (غدام)،حراج مجدد نمادهاي معاملاتي (قشيرين)،(شيرازح)،(كدماح)؛نمادهاي معاملاتي كدما، پدرخش مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتي ،اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي (فوكا) صورت گرفت.


انتهای پیام/


برچسب ها: بورس ، ارزش ، معاملات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.