سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت رسمی جام ملت‌های آسیا:

کی‌روش فرصت شکوفایی به فوتبالیست‌های جوان ایرانی داد

در جدیدترین‌ گزارش سایت رسمی جام ملت‌های آسیا از کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از مربیانی یاد شده که فرصت شکوفایی را به فوتبالیست‌های جوان ایرانی داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌ها: پیروزی یک بر صفر ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تیم فوتبال عراق موجب شد سایت تخصصی جام ملت‌های آسیا به تحلیل عملکرد کارلوس کی‌روش و شاگردانش بپردازد.
 
در این گزارش آمده: کی‌روش یک مربی است که بیش از 4 دهه از عمر خود را در عرصه مربیگری‌ فوتبال گذرانده است با وجود اینکه تیم فوتبال ایران طی شش ماه گذشته فقط یک دیدار تدارکاتی در سطح ملی‌ داشته است اما کی‌روش با قبول ریسک نتیجه نگرفتن اما به استفاده از بازیکنان جدید ادامه می‌دهد او حاضر شد جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و علیرضا  حقیقی را در  دیدار تدارکاتی مقابل عراق نیمکت نشین کند تا به علیرضا بیراروند،‌ سروش رفیعی، و رامین رضاییان فرصت بازی دهد.
 
مربی پرتغالی پس از بازی گفت: باید از فرصت پیش آمده استفاده می‌کردیم و به بازیکنان جوان امکان کسب تجربه در رقابت‌های جدی داده می‌شد، آنان نیاز به بازی‌های بیشتری دارند.

در ادامه گزارش‌ آمده است: به این ترتیب کارلوس کی‌روش تیم فوتبال ایران را نه تنها برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 آماده می‌کند بلکه گوشه چشمی به بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018 هم دارد او نسل جدیدی از بازیکنان جوان را وارد فوتبال ایران می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارلوس ، تیم ، کیروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.