سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

العبادی از استرالیا حمایت بیشتری در مبارزه با داعش خواستار شد‎

در دیدار العبادی با تونی ابوت، وی خواستار حمایت بیشتر این کشور در مبارزه با داعش شد. ‎

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الحدث‎؛ در دیدار العبادی با تونی ابوت همتای استرالیایی خود، وی خواستار حمایت بیشتر این کشور در مبارزه با داعش شد. ‎
تونی ابوت نخست وزیر استرالیا در اولین دیدار خود از عراق امروز صبح وارد این کشور شد. در این دیدار قرار است همکاری میان عراق و استرالیا به عنوان عضوی از ائتلاف بین الملل مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در بیانیه دفتر العبادی آمده است در این دیدار"توسعه روابط میان دو کشور و تقویت همکاری نظامی برای مبارزه با داعش  مورد بررسی قرار گرفت".

 العبادی از استرالیا خواستار افزایش تسلیحات نظامی و سرعت بخشیدن به فرستادن تجهیزات و اموزش نظامی به منظور مبارزه با داعش شد. استرالیا به عنوان عضوی از ائتلاف بین الملل در حملات هوایی علیه داعش در عراق مشارکت کرده است و تعدادی از نیروهای نظامی خود را برای همکاری در آموزش نیروهای امنیتی عراق جهت بازپس گیری مناطق تحت سیطرخ داعش به این کشور فرستاده است. این بیانیه اشاره می کند تونی ابوت گفت کشورش همه جانبه در زمینه ی تسلیحات و سرعت بخشیدن به آموزش نیروها، آماده همکاری می باشد.

پس از این دیدار العبادی در تصریحات خود با شبکه تلویزیونی این کشور گفت ما از حمایت و همکاری استرالیا قدردانی می کنیم. این امر نشان می دهند که داعش خطری  تنها برای عراق نیست بلکه برای تمام جهان یک خطر است. او ادامه داد . امروز اگر چه  شاید عراق تنها کشوری است که با نیروهای امنیتی و نظامی عراقی با داعش می جنگیم و در این میان پیروزی های چشمگیری داشته ایم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.